Etiķete ar vēsturi

2020 09 28

Somijas saunā dzimušās kompānijas “Kyrö Distillery” dzērieni tagad plūc pasaules godalgu laurus. Viens no galvenajiem šādus panākumus noteikušajiem faktoriem ir arī rūpīgi pārdomāts un projektēts iepakojuma dizains, kas skaidri izceļ Kyrö produktus.

Reiz pieci ambiciozi draugi karsējoties saunā sprieda, kāpēc Somijā neviens neražo rudzu viskiju. Un jau pavisam drīz pēc šī zīmīgā vakara garāžā pie viena no draugu vecākiem arī sākās lielais Kyrö ceļojums. Ierīkojuši darītavu vecā pienotavā, viņi izvirzīja sev mērķi – ražot pasaules līmeņa rudzu viskiju un citus augstas kvalitātes spirtotos dzērienus.

Lielais lūzums punkts bija tad, kad Kyrö (Napue) džins guva atzinību 2015.gada starptautiskajā vīna un stipro dzērienu konkursā “The World’s Best Gin for Gin & Tonic”. Džina pieprasījums strauji kāpa un tobrīd vēl nepieredzējusī darītava, sakopojusi visus savus spēkus un resursus, centās neatpalikt.

Oriģinālais sapnis – ražot pasaules klases somu rudzu viskiju – tika īstenots, kad kompānija laida klajā “Kyrö Malt Whisky”. Somu viskiju, lai gan tas ir reti sastopams, turklāt vēl 100% rudzu, IWSC ekspertu grupa novērtēja ar 98 no 100 ballēm. Komisija tam piešķīra augstāko atzinību – “Gold Outstanding” medaļu.

Panākumu kaldināšanā liela nozīme bija arī iepakojuma īpašajam dizainam. Visi dizaina elementi ir cieši saistīti ar preču zīmes izcelsmi un Kyrö vēsturi. Piemēram, pudeles etiķetes uzrakstu šrifts ir tieši “pārcelts” no pieminekļa bēdīgi slavenajai Napue kaujai, kas notika 1714.gadā Isokyrö pilsētā. Autentiski simboli, augstas kvalitātes materiāli un unikāls pudeles dizains – priekšnoteikums laimīga cilvēka pieredzei, lejot glāzē gardu rudzu viskiju.

Etiķetes īpatnības

Materiāls – dekoratīvais papīrs
Apdare – karstā štancēšana (zelta krāsa)
Tehnoloģija – UV fleksogrāfija, 2 krāsas