Līmējošās etiķetes, to ražošana un daudzveidīgais piedāvājums

2023 06 06

Līmējošo etiķešu ražošanu vairums iztēlojas kā ļoti vienkāršu risinājumu. Taču tuvāk iepazīstoties ar to izgatavošanas procesu kļūst skaidrs, ka tas gluži tā nav. Etiķešu ražošana – produkta dizaina process, kas Jūsu preci izceļ starp visām pārējām, kas atrodas tajā pašā plauktā.

Līmējošo etiķešu ražošanā tiek izmantotas dažādas drukas tehnoloģijas un specifiski drukas elementi. Pateicoties tiem, preces izskats var ietekmēt patērētāja izvēli – pirkt vai nepirkt konkrēto produktu.

LĪMĒJOŠO ETIĶEŠU RAŽOŠANA

„PakMarkas“ līmējošo etiķešu ražošanai izmanto fleksogrāfijas, sietspiedes un digitālās drukas tehnoloģijas. Etiķetes var izgatavot, izmantojot arī papildu parametrus.

  • Lakošana. Pilnīga vai daļēja līmējošo etiķešu lakošana palīdz vizuāli izcelt vēlamos elementus. Lakošana var būt matēta vai spīdīga. Lakojums ir jūtams, etiķetei pieskaroties, un tas atstāj estētisku unLipnios etiketės greznu iespaidu.
  • Tas vispirms palielina etiķetes aizsardzību pret ārējiem faktoriem. Taču laminējot ar spīdīgu vai matētu laminātu var arī vizuāli radīt ļoti netipiskus risinājumus. Tādēļ lamināts var kalpot kā etiķetes dizaina elements.
  • Folijspiede. Izmantojot folijas presi, grafiskie vai tekstuālie drukas elementi tiek pārklāti ar metālisku foliju. Folija var būt dažādās krāsās. Šis drukas komponents līmējošās etiķetes padara greznākas un ekskluzīvākas.
  • Sietspiede. Bagātīga krāsu lakas kārta tiek pārcelta ar drukas formu. Izmantojot sietspiedi, etiķetes dizaina elementi kļūst reljefi, labi sataustāmi pieskaroties. Šī tehnoloģija tiek izmantota arī braila rakstam.
  • Reljefie iespiedumi vai izcēlumi – dizaina elements, kas dažādo etiķetes izskatu. Šie iespiedumi vai izcēlumi bieži vien asociējas ar grezniem un kvalitatīviem produktiem.
  • Perforēšana – plēšanas līnijas izveidošana. Caurumiņu rinda tiek veidota etiķetes malās vai citās vietās. Perforēšanas mērķis – panākt, lai paredzēto etiķetes daļu būtu viegli noplēst, nesabojājot visu etiķeti.

LĪMĒJOŠO ETIĶEŠU DAUDZVEIDĪBA

Mūsu ražojamo līmējošo etiķešu piedāvājums ir patiešām daudzveidīgs. To ražošanai izmantojam dažādas tehnoloģijas un izejvielas. Varam piedāvāt šādu tipu līmējošās etiķetes:

  • DPG etiķetes – depozīta iepakojuma etiķetes, kas ir populāras visā Eiropā. Mūsu uzņēmums ir viens no nedaudzajiem Eiropas Savienībā, kam ir tiesības drukāt etiķetes ar DPG depozīta zīmi Vācijas dzērienuLipnios etiketės tirgum.
  • Divslāņu etiķetes – tādas etiķetes, kuras veido divas kārtas. Tādas bieži vien tiek izmantotas, ja jāsniedz lielāka apjoma informācija par produktu vai arī informācija vairākās valodās. To var atkārtoti atplēst un pielīmēt, tādēļ lietotājs var atkārtoti apskatīt nepieciešamo informāciju.
  • Nomazgājamās etiķetes – visbiežāk uz stikla taras lietojamās etiķetes, kuras noteiktā temperatūrā ir viegli nomazgāt.
  • Etiķešu sagataves – tās bieži vien lieto tirdzniecībā, jo uz tām var drukāt svītrkodus vai vēlamo tekstu, tam izmantojot speciālus printerus.
  • Ūdenī šķīstošās etiķetes – tās pilnībā izšķīst ūdenī, turklāt nav kaitīgas apkārtējai videi. Tās izmanto medicīniskajam un laboratoriju aprīkojumam, pārtikas traukiem vai loģistikas rūpniecībā.
  • Antibakteriālās etiķetes – šo etiķešu ražošanā izmanto antibakteriālo laku. Šo etiķešu izmantošana aptur vīrusu un baktēriju izplatīšanos.
  • Krāsainās etiķetes – tādas esam ieraduši redzēt veikalos. Tās visbiežāk līmē uz pārtikas produktu, higiēnas, ķīmijas preču iepakojuma. To dekorēšanai var izmantot sietspiedi, karsto un auksto folijspiedi, laminēšanu, lakošanu, reljefos iespiedumus vai izcēlumus, kā arī druku uz līmes.
  • Etiķešu uzlīmes – ar digitālās drukas palīdzību izgatavotas etiķetes, kuras līmē uz pārtikas produktu un dzērienu iepakojuma. Šīs drukas īpatnības ļauj mazas un vidējas tirāžas etiķetes ražot ātrāk, etiķetēs norādīt atšķirīgu (mainīgu) informāciju, piemēram, numurs vai svītrkods. Izmantojam krāsas, kuras ir atļautas tiešai saskarei ar pārtiku.

Izmantojot augstāk uzskaitīto līmējošo etiķešu iespējas, varat sniegt patērētājiem vairāk informācijas, veicināt viņu rīcību, pastāstīt sava produkta vēsturi un tā palielināt savas preču zīmes atpazīstamību.